קאמבק? אתרים אנטישמיים עורכים רישומים ליהודי הולנד

אהרן יעקב No Comments on קאמבק? אתרים אנטישמיים עורכים רישומים ליהודי הולנד

המרכז לאינפורמציה יהודית בהולנד מזהירה: "אין צורך להסביר וכל בר דעת מבין מה המשמעות של ריכוז רשימות מסוג זה של יהודים תושבי המקום"

הולנד
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבועות האחרונים נחרדו יהודי הולנד כי יש מי שרואה לנכון לרכז את שמותיהם באתר אנטישמי, מנהלי האתר אף הגדילו לעשות כשביקשו מהגולשים לצרף עוד ועוד מידע ושמות של יהודים המתגוררים בהולנד. תוך כדי שהם מגדירים את השפעת היהודים במדינה כ'מזיקה', ואשר על כן הם רוצים לכמת את מספר היהודים ופעילותם ברחבי הולנד.

במקביל החל מיד לפעול המרכז לאינפורמציה יהודית בהולנד, (CIDI) מול רשויות החוק על מנת שיצאו חוצץ ויגדעו את התופעה המתפתחת והמדאיגה של ריבוי אתרים בעלי סממנים אנטישמיים מוצהרים, כבמרכז לאינפורמציה יהודית בהולנד מדגישים ומזהירים שאין צורך להסביר וכל בר דעת מבין מה המשמעות של ריכוז רשימות מסוג זה של יהודים תושבי המקום, ואילו מקרים חמורים חלילה עלולים להתפתח מכך.

ואכן לקראת סוף השבוע ירד האתר מהאוויר, כשאף אחד אינו יודע מי המפעיל של האתר האנטישמי, היות שהאתר משתמש במשבש עקבות ושרתיו רשומים בפנמה, דבר המקשה על זיהויו. אבל כבר היום (שני) הגיח לאוויר העולם אתר חילופי, בו מוסבר שהאתר הקודם נפל מהרשת בעקבות התקפות זדוניות, כהגדרתם. בנוסף הגדילו לעשות מנהלי האתר האנטישמי החדש והוסיפו אייקונים מיוחדים על מנת להקל את המלאכה על הגולשים כדוגמת אייקון 'רשום יהודי'.

באתר האנטישמי החדש שעלה כתחליף לאתר שהופל מהרשת מקבלים הגולשים עוד קישורים ותכנים אנטישמיים מובהקים, מלוות בשטיפת מח וקונספירציות חשוכות מתקופות אפילות. מנגד רשויות החוק בהולנד מוסרים שהם חוקרים את המקרים החריגים האלו, והרשויות במעקב על מנת למנוע חלילה כל פגיעה ולגדוע כל התארגנות אנטישמית מבעוד מועד.



0 תגובות